2010-11-01

Terima kasih blogger abhamz .

/ On : 11:16 AM/ Terimakasih telah menyempatkan waktu untuk berkunjung di BLOG saya yang sederhana ini. Semoga memberikan manfaat meski tidak sebesar yang Anda harapakan. untuk itu, berikanlah kritik, saran dan masukan dengan memberikan komentar. Jika Anda ingin berdiskusi atau memiliki pertanyaan seputar artikel ini, silahkan hubungan saya lebih lanjut via e-mail di cekotet@yahoo.com.
blogger abhamz

Terima kasih cekotet ucapkan kepada blogger yang rajin memberi komen dalam setiap posting cekotet . Untuk memberi galakan kepada rakan-rakan  blogger cekotet yang sentiasa mengikuti blog ini setiap awal bulan cekotet akan mengumumkan serta memperkenalkan blogger yang rajin memberi komen terhadap cekotet dalam posting cekotet bermula hari ini 1 NOV 2010 ingat tu .

Silap hari bulan cekotet akan keluarkan bajet sikit untuk diberi hadiah istimewa sebagai tanda terima kasih cekotet atas pelawat yang rajin berbloggin . Isu-isu semasa serta pelbagai programe mencari income ada disediakan serta akan diperkemas kinikan supaya rakan-rakan blogger sentiasa bersama menyokong programe ini .

Bagi menjamin hubungan yang baik serta berkekalan setiap rakan blogger cekotet boleh lah bersosial melalui facebook.com/cekotet atau pun twitter.com/cekotet . Ribuan jutaan terima kasih juga kepada yang baru menyinggah di blog cekotet ucapkan terima kasih rajin-rajin lah singgah pelbagai berita serta programe cari income ada .

cekotet south jb

4 comments:

fatin amirah shahar said...

hey there...mmu ke? :p

Cekotet said...

bukan jawa here he he . . .

fatin amirah shahar said...

HAHAA...jawa???.. HAHAHA..

Cekotet said...

Tak pe fatin cekotet memang pun pahlawan jawa .

Post a Comment

Share |

Popular Posts

WANT TO KNOW HOW CHAD TAKES HIS DIGITAL CARTOON CREATIONS AND GIVE THEM THAT 3D LOOK?

WANT TO KNOW HOW CHAD TAKES HIS DIGITAL CARTOON CREATIONS AND GIVE THEM THAT 3D LOOK?
Here Chad has created some training videos for you to download right to your computer so you can follow along to see how he goes about creating his cartoons! Take a look at the the preview videos above to get more information on what the training course is all about.

All Cekotet Freands

Google Website Translator Gadget