2010-10-31

Pengiktirafan Bergaya Berjaya Dilakukan .

/ On : 2:20 PM/ Terimakasih telah menyempatkan waktu untuk berkunjung di BLOG saya yang sederhana ini. Semoga memberikan manfaat meski tidak sebesar yang Anda harapakan. untuk itu, berikanlah kritik, saran dan masukan dengan memberikan komentar. Jika Anda ingin berdiskusi atau memiliki pertanyaan seputar artikel ini, silahkan hubungan saya lebih lanjut via e-mail di cekotet@yahoo.com.

Ternyata apa yang diramalkan oleh ramai peminat bola sepak tanah air membuahkan hasil . Dalam posting cekotet semalam ada menyatakan pasukan mana yang bijak menggunakan tegnologi akal permainan pasukan itu akan membawa kejayaan . 

Nampaknya pasukan Kelantan pada tahun ini telah berjaya membawa pulang piala keagungan Malaysia . Pasukan mereka telah menunjukkan komitment yang tinggi untuk mencapai kemenangan bergaya mereka .





Ternyata percaturan anak-anak buah B.Sathianathan membuahkan hasil walaupun tertinggal 1-0 pada awal permainan . Semangat yang tinggi ditunjukkan oleh pasukan Kelantan telah menunjukkan satu perkembangan yang baik . Diharap semangat ini akan berkekalan hendaknya tidak kira pasukan itu menang atau kalah pada masa hadapan .

Sememangnya Malaysia mempunyai pasukan yang kuat di peringkat Negara tapi sayang bila di peringkat Asia kurang memuaskan . Pengurusan Liga Malaysia harus belajar dari kesilapan yang lalu supaya anak-anak tempatan lebih bergaya di peringkat Asia amnya .

Belajar lah dari Korea Selatan yang sememangnya dahulu satu pasukan yang kecil , nah sekarang mereka merupakan pasukan terhandal diperingkat dunia .

Jika dapat diterapkan semangat juang yang tinggi seperti malam ini kita akan dapat lihat pasukan Negara akan  beraksi di pentas dunia satu hari kelak . .            

 



4 comments:

Unknown said...

salam, syabas buat pasukan Kelantan, memang pasukan ini mmg patut mng mlm tu....kita cuba perkuatkan pasukan kebangsaan pulk...

;lelawangsa.blogspot,com o said...

Sememangnya kekuatan akal dan stamina menentukan kejayaan "The Red Warriors"dalam final Piala Malaysia.

Walau bagaimanapun sokongan dan semangat para penyokong yang "memerahkan" Stadium Bukit JAlil merupakan salah satu faktor penyumbang kepada kemenagan pada malam itu.Merekalah yang membakar semangat juang.

Tahniah kepada semua!

putera said...

lautan merah tanda perpaduan penyokong yang setia.Red Warriors memberi impak yang sangat besar dalam kancah bola sepak Negara tahniah . . . .

Cekotet said...

Tahniah Red Warrior tahniah pada lautan merah kerana telah merancakkan sukan bola sepak Negara . Lautan merah memberi semangat yang kuat untuk para penyokong Negara untuk terus datang ke stadium memenuhi tempat duduk . Semangat Red Warrior patut dipuji syabas . . . .

Post a Comment

Share |

Popular Posts

WANT TO KNOW HOW CHAD TAKES HIS DIGITAL CARTOON CREATIONS AND GIVE THEM THAT 3D LOOK?

WANT TO KNOW HOW CHAD TAKES HIS DIGITAL CARTOON CREATIONS AND GIVE THEM THAT 3D LOOK?
Here Chad has created some training videos for you to download right to your computer so you can follow along to see how he goes about creating his cartoons! Take a look at the the preview videos above to get more information on what the training course is all about.

All Cekotet Freands

Google Website Translator Gadget