2010-10-22

BELALANG STORY

/ On : 11:04 AM/ Terimakasih telah menyempatkan waktu untuk berkunjung di BLOG saya yang sederhana ini. Semoga memberikan manfaat meski tidak sebesar yang Anda harapakan. untuk itu, berikanlah kritik, saran dan masukan dengan memberikan komentar. Jika Anda ingin berdiskusi atau memiliki pertanyaan seputar artikel ini, silahkan hubungan saya lebih lanjut via e-mail di cekotet@yahoo.com.

Peringatan demi peringatan telah diberi tahu, '' jangan engkau rosakkan negara orang lain. Apa faedahnya engkau rosakkan tamadun mereka ha '' . Kesaksamaan hak telah diberikan setiap umat. Jangan jadi tamak, kuasa belalang sudah ketahap yang tinggi.

Manusia memang tamak, tapi belalang masih mahu perbetulkan hati mikro cip yang ada pada mereka supaya sifat tamak dapat dihapuskan dengan lampu hijau dari belalang dan kekawannya . Belalang kesuntukan masa nampaknya. 4 orang kawan mereka tak muncul-muncul mungkin menghadapi pelbagai masaalah agaknya ' ' ' '

0 comments:

Post a Comment

Share |

Popular Posts

WANT TO KNOW HOW CHAD TAKES HIS DIGITAL CARTOON CREATIONS AND GIVE THEM THAT 3D LOOK?

WANT TO KNOW HOW CHAD TAKES HIS DIGITAL CARTOON CREATIONS AND GIVE THEM THAT 3D LOOK?
Here Chad has created some training videos for you to download right to your computer so you can follow along to see how he goes about creating his cartoons! Take a look at the the preview videos above to get more information on what the training course is all about.

All Cekotet Freands

Google Website Translator Gadget